Woensdag 26 april "Koningsbal"

Dit jaar organiseert de Oranjevereniging voor de tweede maal aan de vooravond van Koningsdag een dansavond in Le Mélangeur.

Op 26 april verzorgt Chairs de muziek. Het orkest neemt u bijna 100 jaar terug in de tijd. Geniet van de Charleston uit de tijd van de "Roaring Twenties", de beginnende jazz uit de jaren dertig.

Iedereen is welkom vanaf 20.00 tot 0.00 en de toegang is GRATIS. Wees er snel bij want vol is vol!!

Chairs is een ensemble van professionele muzikanten samen gebracht door Bart van den Goorbergh. Het orkest neemt u bijna 100 jaar terug in de tijd. Geniet van de Charleston uit de ‘Roaring Twenties’, de beginnende jazz uit de jaren dertig en bijvoorbeeld van de originele uitvoering van ‘Singin’in the Rain’. In steden als Berlijn, Parijs en Londen bruiste het uitgaansleven als nooit tevoren. Het leek er op dat heel Europa aan het feesten was tijdens het Interbellum.

Het orkest heeft de originele partituren van deze heerlijke muziek en brengt u voor een paar uur terug in de tijd. De bezetting van Chairs is: een violist, celliste, contrabassist, accordeoniste, trompet en een zangeres.

Voor meer informatie www.chairs-music.com

Deze avond wordt mede mogelijk gemaakt door het Rivierenlandfonds