Speciale bijeenkomst voor oud-gedecoreerden op vrijdag 27 april

Uw onderscheiding verdween uit beeld, u verdween weer naar de bescheiden achtergrond. Het gemeentebestuur vindt dat niet helemaal terecht en is van mening, dat oud-gedecoreerden meer waardering verdienen en zeker één keer per jaar extra in de belangstelling mogen staan. Dit vanwege hun eigen voortdurende maatschappelijke inzet en betrokkenheid en vooral ook vanwege de voorbeeldfunctie die zij daarmee voor vele anderen binnen onze samenleving vervullen.

Alle oud-gedecoreerden en hun partner zijn uitgenodigd tot het bijwonen van een speciale bijeenkomst voor oud-gedecoreerden. Deze bijeenkomst wordt gekoppeld aan de jaarlijkse aubade op de Markt te Geldermalsen op vrijdag 27 april om 10.00 uur.

Direct na deze aubade is er speciaal voor hen een gezellig samenzijn in “Schenkerij de Beurs”, gevestigd op de Markt. Onder het genot van een kopje koffie, een oranjebitter en een versnapering kunnen zij hier onderling met elkaar kennis maken, ervaringen uitwisselen, nog eens terugkijken op de dag waarop zij zelf een Lintje kregen en tenslotte de inwoners van onze gemeente ontmoeten die een dag eerder op eenzelfde manier feestelijk in het zonnetje zijn gezet.