Het orkest Just-M! uit Meteren

Just-M! is geen gewoon orkest, geen coverband, maar een spetterend coverorkest! Dit hoofdorkest van Muziekvereniging Meteren bestaat uit een ritmesectie - bas, gitaar, drums en toetsen- , een groot aantal blazerssecties - fluiten, saxofoons, klein koper en groot koper - én uit een zanger en twee zangeressen. Het repertoire van Just-M! is veelal bekend uit de top2000, zoals Sad Song en Unchain my heart. Het orkest Just-M! is van alle markten thuis.

Scouting Graaf van Gelre Geldermalsen

Scouting NederlandScouting Graaf van Gelre is een zeer actieve scoutinggroep in Geldermalsen. Jongens en meisjes vanaf 5 jaar kunnen lid worden van Scouting Graaf van Gelre.

Scouting Geldermalsen heeft een enorm groot assortiment boeken dit jaar te koop ronde de Protestante Kerk Nederland rond de kerk binnen het muurtje.

C.K.V. Animo

Kom jij bij Animo korfballen?
Animo bestaat sinds 24 mei 1948 en heeft nu ruim 250 leden. Animo beschikt over een nieuw complex met wel 6 kunstgrasvelden en een eigen clubgebouw op sportcomplex Hoge Weide, daarnaast maakt Animo gebruik van Sporthal De Randhorst gedurende de periode dat er in de zaal gekorfbald wordt.
Meer dan korfbal!

Ponyrijden met de Hartenhoeve voor het goede doel

Kom ponyrijden op de pony’s van manege HartenHoeve! Manege HartenHoeve is een gezellige manege in Deil. Het is er een bont gezelschap van mensen met en zonder een beperking die samen werken, leven en paardrijden. Op de HartenHoeve werken we met hart voor mens en dier.

Jeugdbrandweer

Op Koningsdag hopen wij, als Jeugdbrandweer Geldermalsen, ’s morgens op de braderie te staan. Vanaf 10:15 uur tot ongeveer 12:15 uur kunnen de (kleine) kinderen langs komen op onze stand om ‘een brandje’ te blussen of om eens in een brandweerauto te zitten. Aansluitend zullen wij rond 12:30 uur een demonstratie geven en daarmee onze activiteiten voor deze dag beëindigen.