Het orkest Just-M! uit Meteren

Just-M! is het hoofdorkest van de muziekvereniging uit Meteren met muzikanten als blazers, bas en drums en aangevuld met toetsenisten, gitaristen en een zanger en zangeressen. Het repertoire van dit orkest is zeer divers. Veel nummers zijn bekend uit de Top2000, zoals A natural woman en Unchain my heart, maar ook swingende nummers als Uptown-Funk, Dancing in the Street en Rock & Roll medleys worden regelmatig ten gehore gebracht. Het orkest Just-M! is van alle markten thuis.

Geen coverband, maar een spetterend coverorkest!

Scouting Graaf van Gelre Geldermalsen

Scouting NederlandScouting Graaf van Gelre is een zeer actieve scoutinggroep in Geldermalsen. Iedere week zijn 110 jeugdleden tussen de 5 en 18 jaar bezig met creatieve thema’s, aangepast aan de leeftijdsgroep..

C.K.V. Animo

Kom jij bij Animo korfballen?
Animo bestaat sinds 24 mei 1948 en heeft nu ruim 250 leden. Animo beschikt over 2 kunstgrasvelden en een eigen clubgebouw op sportcomplex Hoge Weide, daarnaast maakt Animo gebruik van Sporthal De Randhorst gedurende de periode dat er in de zaal gekorfbald wordt.
Meer dan korfbal!

Fietscross vereniging Geldermalsen

Sinds de oprichting in 1984 is Geldermalsen een fietscross club rijk. Vanaf 1984 tot aan 2007 kon u ons vinden aan de prinses Marijkeweg (het terrein wat nu de Albert Heijn is). Sinds 2007 kunt u ons vinden aan de Meersteeg in Geldermalsen.

Muziekvereniging Prines Marijke

Prinses Marijke is een muziekvereniging met ongeveer 45 spelende leden, van jong tot oud, van zeer ervaren muzikanten tot beginnende spelers.