Het orkest Just-M! uit Meteren

Just-M! is geen gewoon orkest, geen coverband, maar een spetterend coverorkest! Dit hoofdorkest van Muziekvereniging Meteren bestaat uit een ritmesectie - bas, gitaar, drums en toetsen- , een groot aantal blazerssecties - fluiten, saxofoons, klein koper en groot koper - én uit een zanger en twee zangeressen. Het repertoire van Just-M! is veelal bekend uit de top2000, zoals Sad Song en Unchain my heart. Tijdens de swingende dansnummers als Uptown-Funk, Disco Inferno en Rock & Roll medleys, gaan de voetjes van de vloer.

Scouting Graaf van Gelre Geldermalsen

Scouting NederlandScouting Graaf van Gelre is een zeer actieve scoutinggroep in Geldermalsen. Jongens en meisjes vanaf 5 jaar kunnen lid worden van Scouting Graaf van Gelre.

C.K.V. Animo

Kom jij bij Animo korfballen?
Animo bestaat sinds 24 mei 1948 en heeft nu ruim 250 leden. Animo beschikt over een nieuw complex met wel 6 kunstgrasvelden en een eigen clubgebouw op sportcomplex Hoge Weide, daarnaast maakt Animo gebruik van Sporthal De Randhorst gedurende de periode dat er in de zaal gekorfbald wordt.
Meer dan korfbal!

Zaterdag 27 april "Koningsconcert" Rock ‘n Rosie

rock n rosie 2018Op Koningsdag treedt de lokale band Rock ’n Rosie op in Schenkerij de Beurs aan het Marktplein in Geldermalsen. Deze vrolijke coverband treedt op van 20:00 uur tot 22:30 uur en bestaat uit lokale topmuzikanten, de toegang is gratis.

Ponyrijden met de Hartenhoeve voor het goede doel

Kom ponyrijden op de pony’s van manege HartenHoeve! Manege HartenHoeve is een gezellige manege in Deil. Het is er een bont gezelschap van mensen met en zonder een beperking die samen werken, leven en paardrijden. Op de HartenHoeve werken we met hart voor mens en dier.

Een podium voor jong talent: de band REBOOT

Eind 2017 ontstond uit een groep vrienden de band Reboot. Ze hadden het doel om mee te doen aan de Linge-awards 2018 en dit werd een daverend succes. De eerste plaats bracht hen veel meer dan alleen een troffee, namelijk de motivatie om de wereld te veroveren.

DJ KOEN

Nieuw dit jaar is DJ Koen van JWK Sound & Light welke de muzikale omlijsting zal verzorgen tijdens Koningsdag 2019 in Geldermalsen.

Zangeres BJÖRNA

Björna Swertz begon net zoals velen haar zangcarrière met het meedoen aan talentenjachten.

De PARTYBEUKERS

De feestsensatie van ons land: DE PARTYBEUKERS. Dit geweldige DUO welke allebei al jaren veel ervaring heeft opgedaan in het feestcircuit en al vele feesten opgeleukt, heeft een aantal jaren geleden besloten om samen als zingend DUO verder te gaan.

Sweet Blossom Orchestra : een swingende bigband!

Sweet Blossom Orchestra staat nu alweer ruim drie jaar onder de muzikale leiding van Sylvie de Lyon. Na 28 jaar, is SBO nog steeds springlevend en met een groot aantal nieuwe muzikanten geven zij een swingend vervolg aan het voortbestaan van Sweet Blossom Orchestra.