Scouting Graaf van Gelre Geldermalsen

Scouting NederlandScouting Graaf van Gelre is een zeer actieve scoutinggroep in Geldermalsen. Jongens en meisjes vanaf 5 jaar kunnen lid worden van Scouting Graaf van Gelre.

Scouting Geldermalsen heeft een enorm groot assortiment boeken dit jaar te koop ronde de Protestante Kerk Nederland rond de kerk binnen het muurtje.

In verschillende leeftijdsgroepen (speltakken) beleven ze tot hun 21e allerlei avonturen. Samenwerken, avontuur, respect voor elkaar en de leefomgeving, zelfstandigheid en ontwikkeling zijn belangrijke thema’s binnen scouting.

Scouting Graaf van Gelre biedt iedere kind een veilige en leerzame speelomgeving. Binnen alle speltakken is het spel erop gericht scouts te helpen zich maximaal te ontwikkelen tot actieve en verantwoordelijke volwassenen. Op deze manier dragen wij bij aan een betere wereld!

Ben jij een enthousiaste en daadkrachtige vrijwilliger, 18 jaar of ouder en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wil jij iets betekenen voor kinderen en jongeren in en om Geldermalsen? Vind je het leuk om, samen met andere vrijwilligers, iets op te bouwen in je eigen buurt? Ben je bovendien een paar uur in de week hiervoor beschikbaar, dan zijn wij op zoek naar jou!

Op Koningsdag zal Scouting Graaf van Gelre vanaf 12.00 uur met een informatie- en boekenkraam en diverse scouts activiteiten aanwezig zijn. Kom gerust langs om kennis te maken met wat Scouting voor jou te bieden heeft.

Neem eens een kijkje op onze website : www.scoutinggeldermalsen.nl

Scouting Graaf van Gelre, Clubhuis “De Gelreburght”
Burg. Roozeveld van de Venlaan 13A, 4191 PL Geldermalsen