Jeugdbrandweer

Op Koningsdag hopen wij, als Jeugdbrandweer Geldermalsen, ’s morgens op de braderie te staan. Vanaf 10:15 uur tot ongeveer 12:15 uur kunnen de (kleine) kinderen langs komen op onze stand om ‘een brandje’ te blussen of om eens in een brandweerauto te zitten. Aansluitend zullen wij rond 12:30 uur een demonstratie geven en daarmee onze activiteiten voor deze dag beëindigen.

U kunt ons deze ochtend vinden op de parkeerplaats Achter ’t Veer.

Oproep: om onze vaardigheden op peil te houden oefenen wij iedere donderdagavond in de gemeente Geldermalsen. Daarnaast nemen wij deel aan wedstrijden die zowel op regionaal als landelijk niveau georganiseerd worden.

Om ons goed voor te bereiden op deze wedstrijden zijn wij op zoek naar objecten (schuren, bedrijfspanden, leegstaande woningen etc.) waar wij op donderdagavond mogen komen oefenen. Heeft u een locatie waar wij een keer gebruik van mogen maken? Twijfel niet en laat het ons dan weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Alvast bedankt!