Zaterdag 27 april "Koningsconcert" Rock ‘n Rosie

rock n rosie 2018Op Koningsdag treedt de lokale band Rock ’n Rosie op in Schenkerij de Beurs aan het Marktplein in Geldermalsen. Deze vrolijke coverband treedt op van 20:00 uur tot 22:30 uur en bestaat uit lokale topmuzikanten, de toegang is gratis.

De band van zangeres Roos Ruppert viert met dit concert haar eerste verjaardag. In april 2018 ontstond deze band als gelegenheidsformatie om de deelname van Roos aan het evenement Alpe d’HuZes te steunen. Met een benefietconcert en aanvullende activiteiten haalde Roos en haar team meer dan € 7.000 op, een geweldig resultaat. Het samen muziek maken smaakte naar meer en de band Rock ’n Rosie was geboren. Deze rockformatie trad inmiddels op bij diverse festivals en feesten in de regio. Ook waren ze te gast bij de Bloesemtocht en het Cultureel Café.

Rock ’n Rosie bestaat uit allemaal topmuzikanten uit de omgeving van Geldermalsen: Roelof Krijgsman op gitaar, Frederik Ubbo op toetsen, Melvin Könings op basgitaar en Fred Abozzi op drums. Het aanstekelijke repertoire bestaat uit de betere top2000 hits van onder meer Aretha Franklin, AbbA, Queen, Janis Joplin en Van Morrison. Roos Ruppert: “Onze muziek is lekker om op te dansen en om mee te zingen. Het publiek gaat meestal compleet uit z’n dak, dat is echt onwijs leuk”. Dat belooft wat voor Koningsdag!

Dit concert wordt georganiseerd in samenwerking met de Oranjevereniging Geldermalsen, het Cultureel Café Geldermalsen en Schenkerij De Beurs.