Platform Geldermalsen Samen Centraal

Beste inwoner van Geldermalsen,

logo geldermalsen centraal2Met dank aan het Oranje Comité voor de geboden ruimte in haar jaarlijkse boekje, willen wij ons aan u voorstellen. Wij zijn sinds kort gestart met een groep inwoners die Geldermalsen willen vertegenwoordigen om beter in contact te kunnen zijn met de gemeente West Betuwe. De gemeente wil directer communiceren met al haar inwoners (= kerngericht). Daarvoor heeft zij een methode, een Kernagenda voor iedere kern, in het leven geroepen. Op deze agenda voor Geldermalsen komen onderwerpen te staan die belangrijk zijn volgens die inwoners. Alle informatie hierover kunt ook vinden op de website van de gemeente West Betuwe.

Omdat Geldermalsen geen dorpsraad heeft, vinden wij het belangrijk u op deze manier te vertegenwoordigen.

Wij zijn leden van verenigingen, buurtverenigingen, sportverenigingen, speeltuinen, jeugd, kerk, inwonersorganisaties,
andere samenwerkingsvormen en uiteraard de Oranje Vereniging.

Wij noemen onszelf PLATFORM GELDERMALSEN SAMEN CENTRAAL.

Het werkt als volgt:

Op dit moment zijn wij de onderwerpen aan het verzamelen die op de concept-Kernagenda kunnen komen. Binnenkort wordt u hier verder over geïnformeerd. Het is de bedoeling dat wij deze concept-Kernagenda met u gaan delen om te weten wat u belangrijk vindt of wat er nog ontbreekt. Deze onderwerpen zullen wij dan bespreken met de gemeente West Betuwe om te kijken wat er wel en niet haalbaar of mogelijk is. Samen met u en de gemeente West Betuwe willen wij de dorpskern Geldermalsen gezond en leefbaar houden en klaar zijn voor de toekomst. Alle informatie over ons, onze activiteiten en onze berichten kunt u terugvinden op facebook. Daar zijn wij te vinden onder de naam GSC Geldermalsen Samen Centraal

WILT U MEEDENKEN, MEEDOEN, HEEFT U IDEEËN? MELDT U DAN BIJ ONS!

Wie wij zijn?
Hieronder ziet u wie er op dit moment aangesloten zijn bij dit initiatief en bij wie u ook terecht kunt met vragen.
Mist u een belangrijke vereniging of vergelijkbare organisatie? Laat het ons weten dan pakken we dat direct op!

Hartelijke groet,

Geldermalsen Samen Centraal (GSC)

Deelnemers:

Afvalbrigade Geldermalsen : Peter Oudejans