ViaVirtu

viavirtuHet is inmiddels al meer dan een jaar geleden dat de lockdown is ingegaan en heel Nederland genoodzaakt werd om online te winkelen. Er komt een tijd dat de maatregelen verleden tijd zijn, maar één ding is vrijwel zeker: het online winkelen is een blijvertje. En dat is niet voor niets. Online winkelen heeft gewoon een heleboel voordelen. Maar, zo heeft lokaal winkelen ook weer veel voordelen die we willen behouden. Wij zijn trots op de vele winkels die ons dorp rijk is.

Vanuit deze gedachte is ViaVirtu Geldermalsen opgericht: ViaVirtu voegt de voordelen van lokaal én online winkelen samen. Op het ViaVirtu platform zijn alle winkels in Geldermalsen online te vinden. Dit is dé plek om het lokale aanbod te bekijken, winkelafspraken te maken, online te bestellen en alles in één keer vanuit de winkel te laten bezorgen. Wij maken het mogelijk om bij de lokale ondernemers te winkelen op een manier die voor u het beste uitkomt! Zo kunnen we ons Betuwse centrum weer laten bloeien, in tijden van lockdown en vele jaren daarna!

Wilt u winkelen bij de winkels die al meedoen? Of gewoon een kijkje nemen? Je vindt het platform op www.viavirtu.nl