C.K.V. Animo - de leukste en gezelligste korfbalvereniging in de regio!

logo animoHet verleden van christelijke korfbalvereniging Animo gaat al ruim 70 jaar terug. Sinds de oprichting op 24 mei 1948 is Animo een begrip in Geldermalsen en omgeving. Vele mensen kennen Animo en dragen de vereniging een warm hart toe. Wij zijn een vereniging voor jong & oud en iedereen is welkom bij ons. We horen dan ook vaak dat we een ‘familiaire vereniging’ zijn.

ckv animoVia enkele omzwervingen in de gemeente heeft Animo in 1984 haar huidige clubhuis en grasvelden op sportpark Hoge Weide in gebruik genomen. Sinds augustus 2002 is Animo ook de trotse eigenaar van meerdere kunstgrasvelden. Dat het blauw/wit gestreepte shirt van Animo een begrip is in Geldermalsen, blijkt wel uit het feit dat de jeugdafdeling de afgelopen jaren hard is gegroeid. Inmiddels speelt Animo met circa 20 senioren- en jeugdteams in de competitie, waarbij alle selectieteams in het wedstrijdkorfbal uitkomen. Een bovengemiddeld grote korfbalvereniging voor een gemeente met een omvang als die van Geldermalsen.

Zo ook dragen we binnen de Gemeente West Betuwe een steentje bij in de ondersteuning van onze Oranje Vereniging. Zo helpen wij ze graag tijdens diverse evenementen met clinics, trainingen of andere spelletjes. Om zo de kinderen kennis te laten maken met deze leuke sport.

Daarnaast organiseren we jaarlijkse ons ‘Schoolkorfbal’ waar een groot aantal scholen uit de Gemeente West Betuwe aan mee doen. Ieder jaar zorgt dit voor een gezellige dag! Mocht u geïnteresseerd zijn om een keer te komen kijken, dan bent u altijd van harte welkom op ons sportcomplex, Sportpark Hoge Weide, aan de Randweg 5 te Geldermalsen. Of kijk op onze website www.ckvanimo.nl of neem gerust contact op met ons via de mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Uiteraard zijn wij ook te vinden op Social Media zoals Facebook, Instagram, Youtube en Twitter.