Hartelijk dank voor uw inzet

Het bestuur van de Oranjevereniging Geldermalsen bedankt alle verenigingen, leden, donateurs, adverteerders en sponsors die de feestelijke viering van Koningsdag in ons dorp mogelijk hebben gemaakt. Vanzelfsprekend danken wij ook alle mensen die op verschillende (creatieve) wijzen een bijdrage hebben geleverd om deze Koningsdag weer tot een succes te maken.

Wordt u ook lid van de Oranjevereniging Geldermalsen?
Tot slot roepen wij alle dorpsgenoten op om lid te blijven of te worden van onze Oranjevereniging, zodat wij er ieder jaar met elkaar weer iets moois van kunnen maken.

Doet u volgend jaar met ons mee?
Dit kan alleen als er voldoende dorpsgenoten lid zijn van onze Oranjevereniging. Ieder jaar is ons bestuur, bestaande uit 9 actieve vrijwilligers, zeer druk met de organisatie van deze dag. Het bestuur realiseert zich dat een aanvulling zeer welkom is.

Het bestuur wordt ieder jaar bijgestaan door veel enthousiaste vrijwilligers die deze dag tot een succes maken. Steeds proberen we een programma te bedenken dat jong en oud aanspreekt.

Wij roepen u daarom op om eens na te denken of een dergelijke (winter-functie) u aanspreekt. Inlichtingen over de aard der werkzaamheden kunt u altijd vragen op 0345-652054.

Het bestuur van de Oranjevereniging Geldermalsen.