Scouting Graaf van Gelre Geldermalsen

Scouting NederlandScouting Graaf van Gelre is een zeer actieve scoutinggroep in Geldermalsen. Iedere week zijn 110 jeugdleden tussen de 5 en 18 jaar bezig met creatieve thema’s, aangepast aan de leeftijdsgroep..

Scouting Graaf van Gelre is een zeer actieve scoutinggroep in Geldermalsen. Iedere week zijn 110 jeugdleden tussen de 5 en 18 jaar bezig met creatieve thema’s, aangepast aan de leeftijdsgroep. Spelen is nodig voor een gezonde ontwikkeling. Wij geven kinderen en jongeren de ruimte om fysiek te bewegen, sociaal te experimenteren en zich te ontwikkelen. Ruimte om te ontdekken.

Ben jij een enthousiaste en daadkrachtige vrijwilliger, 18 jaar of ouder en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wil jij iets betekenen voor kinderen en jongeren in en om Geldermalsen? Vind je het leuk om, samen met andere vrijwilligers, iets op te bouwen in je eigen buurt? Ben je bovendien een paar uur in de week hiervoor beschikbaar, dan zijn wij op zoek naar jou!

Op Koningsdag zal Scouting Graaf van Gelre vanaf 11.00 uur met een info- en boekenkraam aanwezig zijn rondom de NH Kerk. Kinderen kunnen boven het vuur een broodje bakken. Kom gerust langs om kennis te maken met wat Scouting voor u/jou te bieden heeft.

Scouting Graaf van Gelre, Clubhuis "De Gelreburgt"
Burgermeester Roozeveld van de Venlaan 13A, 4191 PL Geldermalsen.

Neem eens een kijkje op onze website: www.scoutinggeldermalsen.nl