Het orkest Just-M! uit Meteren

Just-M! is geen gewoon orkest, geen coverband, maar een spetterend coverorkest! Dit hoofdorkest van Muziekvereniging Meteren bestaat uit een ritmesectie - bas, gitaar, drums en toetsen- , een groot aantal blazerssecties - fluiten, saxofoons, klein koper en groot koper - én uit een zanger en twee zangeressen. Het repertoire van Just-M! is veelal bekend uit de top2000, zoals Sad Song en Unchain my heart. Het orkest Just-M! is van alle markten thuis.

Tijdens de swingende dansnummers als Uptown-Funk, Disco Inferno en Rock & Roll medleys, gaan de voetjes van de vloer. Het meeste van deze muziek wordt door de dirigent Aart Versluis zelf gearrangeerd. Plezier in het muziek maken én dit plezier ook overbrengen op de bezoekers staat bij Muziekvereniging Meteren voorop. Zowel het meespelen in het orkest, als het bezoeken van een optreden, is een unieke ervaring.

Elke muzikant, op welk niveau dan ook, is welkom om samen met ons het plezier in het maken van muziek te beleven. Dit kan bij ons bij drie onderdelen. Naast het hoofdorkest Just-M!, hebben we namelijk ook een jeugdorkest, M-Tastic! en de mogelijkheid voor beginnende Muzikanten om middels een starterslidmaatschap in eigen tempo toe te groeien naar een plekje in één van deze orkesten. Voor de jonge muzikanten is er de Music@Meteren-class: in een jaar tijd maken kinderen kennis met allerlei aspecten van muziek.

Muziek maken is leuk, maar samen muziek  maken is nog veel leuker! Daarom ben je altijd welkom bij onze repetities op dinsdagavond -
vanaf 20.00 uur - om kennis te maken en mee te doen. Ook is het mogelijk om ons te boeken voor een optreden en ben je welkom om bij
reeds geplande optredens te komen luisteren én dansen.

Kijk voor meer informatie en om op de hoogte te blijven van onze activiteiten op onze website: www.muziekverenigingmeteren.nl  of facebookpagina: Muziekvereniging Meteren