Het orkest Just-M! uit Meteren

Just-M! is het hoofdorkest van de muziekvereniging uit Meteren met muzikanten als blazers, bas en drums en aangevuld met toetsenisten, gitaristen en een zanger en zangeressen. Het repertoire van dit orkest is zeer divers. Veel nummers zijn bekend uit de Top2000, zoals A natural woman en Unchain my heart, maar ook swingende nummers als Uptown-Funk, Dancing in the Street en Rock & Roll medleys worden regelmatig ten gehore gebracht. Het orkest Just-M! is van alle markten thuis.

Geen coverband, maar een spetterend coverorkest!

Met name plezier in het muziek maken en dit ook overbrengen op de bezoekers staat voorop. De vereniging biedt aan iedereen die muziek wil maken, op welk niveau dan ook, de gelegenheid om samen met ons het plezier in het muziek maken te beleven.

Dit kan bij ons bij vier onderdelen. Naast het hoofdorkest Just-M! hebben we namelijk ook een jeugdorkest
M-Tastic!, een starterslidmaatschap voor beginnende muzikanten en een algemene muziekopleiding voor de allerjongsten, de zogenaamde Music@Meteren-class.

Interesse om mee te spelen? Nieuwe muzikanten zijn altijd welkom, want muziek maken is leuk, maar samen muziek maken is nog leuker! Kom een keer kennismaken en meedoen. We repeteren op dinsdagavond, 20.00 uur, in het dorpshuis van Meteren onder leiding van dirigent Aart Versluis.

Voor meer informatie kan men mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bezoek ons op:
www.muziekverenigingmeteren.nl of bezoek onze facebookpagina: Orkest Just-M!