Ponyrijden met de Hartenhoeve voor het goede doel

Kom ponyrijden op de pony’s van manege HartenHoeve! Manege HartenHoeve is een gezellige manege in Deil. Het is er een bont gezelschap van mensen met en zonder een beperking die samen werken, leven en paardrijden. Op de HartenHoeve werken we met hart voor mens en dier.

Manege HartenHoeve is in samenwerking met de lokale Victor een project gestart in Crasnoarmeiscoe, Moldavië. In dit dorp wonen veel gehandicapten en arme kinderen voor wie de overheid niets doet. Daarom bouwt Victor daar nu, samen met een groep jonge mensen met een beperking die wonen en werken op de HartenHoeve, aan een dagcentrum in het dorp. Hier kunnen overdag en na schooltijd de gehandicapte mensen en kinderen terecht voor leuke activiteiten en een gezonde maaltijd. In 2017 is al een eerste groep in Moldavië geweest om het fundament te bouwen. In mei 2018 gaat een groep van 13 jonge mensen en 4 begeleiders terug om verder te bouwen aan dit dagcentrum en aan de vriendschappen. ze betalen de reis en het verblijf zelf, zodat we het geld dat ze ophalen geheel kunnen investeren in het project!

Elke euro die vandaag met de ponyritjes wordt opgehaald zal naar dit project gaan.

Kijk voor
meer informatie op www.hartenhoeve.nl/moldavie