De liefste paardjes van de HartenHoeve!

logo hartenhoeve

Ontmoet de liefste pony’s van de HartenHoeve tijdens Koningsdag!
Shetlander Dusty, Welshje Bliksem en Fjord Galaxy zijn inmiddels beroemd in Geldermalsen. Ook dit jaar zijn ze er weer en kun je een rondje mee op hun rug door het Lingepark! Natuurlijk mag je dan ook even op de foto met de liefste paardjes van de HartenHoeve!

Zien we je met Koningsdag? We zijn aanwezig van 9.30 tot 13.00 uur.
Een ritje kost € 2,00

HartenHoeve
De HartenHoeve heeft hart voor mens en dier. Jong en oud kunnen bij deze gezellige manege in Deil terecht voor dressuurles en springles onder leiding van onze gediplomeerde instructeurs. Voor mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking, is er aangepast paardrijden.

Ook organiseren we regekmatig superleuke activiteiten, zijn er gezellige onderlinge wedstrijden en zijn er in de zomer ponykampen. Plezier in het paardrijden staat bij ons altijd voorop!
Kijk voor meer informatie op onze website: www.hartenhoeve.nl of kom een keer langs om kennis te maken. Welkom op Hooiweg 5 in Deil

BSO HartenTroef
Op de voormalige hooizolder en het voorterrein van de manege, bieden we buitenschoolse opvang. BSO HartenTroef: waar avontuur, buitenplezier en de magie van de manege samenkomen! BSO HartenTroef biedt 3 werkdagen per week (maandag, dinsdag en donderdag) buitenschoolse opvang voor kinderen van 4 tot 13 jaar op Manege de HartenHoeve. Kijk voor meer informatie op www.bsohartentroef.nl

Stichting Drieslag Zorg
Op de locatie van Manege HartenHoeve bieden we ook gezellige en professionele dagbesteding aan kinderen en volwassenen. Deze zorg valt onder Stichting DrieslagZorg. Mensen met een verstandelijke- en/of lichamelijke beperking, of met een psychatrische-, of drop-out achtergrond, werken, rijden en leven op deze manege samen met mensen zonder een beperking. Door deze natuurlijke vorm van integratie komt ieder mens tot zijn recht.

Kijk voor meer informatie op www.drieslagzorg.nl

Tot ziens!
Team Hartenhoeve