Inwoners kunstwerk

De Oranjevereniging(en) werd gevraagd het volgende met u te delen.

Dames en heren,

Dinsdagmiddag 24 april 2024 zijn we als initiatiefnemers van het 'inwoners kunstwerk' buitenruimte gemeentehuis bij elkaar geweest.

Wij hebben nagedacht om op een of andere manier meningen te vragen, u als vertegenwoordigers van een deel van de samenleving van West Betuwe.

Wij vinden uw mening belangrijk en waardevol.

Bijgevoegd is een schetsontwerp van de sculptuur, geplaatst op de voorgenomen locatie aan de Van Dam van Isseltweg, in de nabijheid van de andere kunstwerken rond het gemeentehuis.

Ons verzoek is het volgende:

• Wilt u het schetsontwerp met de begeleidende tekst op de website en/of facebook plaatsen van uw oranjevereniging, graag nog deze week voor de aanstaande Koningsdag
  • Uiteraard -dat juichen we toe- mag u het schetsontwerp ook laten zien op een van de kramen op Koningsdag
  • Graag vernemen wij uw mening als oranjevereniging; dat mag uiteraard digitaal, aan ondergetekende. Uw reactie ontvangen wij graag uiterlijk vrijdag 31 mei 2024.

Namens de initiatiefnemers van het 'inwoners kunstwerk' buitenruimte gemeentehuis.

Schetsvoorstel sculptuur buitenruimte gemeentehuis

(zijde Van Dam van Isseltweg)

Kunstenaar Frans Verweij

sculptuur ‘De Begroeting’