Scouting Graaf van Gelre Geldermalsen

scoutingScouting Graaf van Gelre is de enige scoutinggroep in West Betuwe en actief in Geldermalsen. Jongens en meisjes vanaf 5 jaar kunnen lid worden van Scouting Graaf van Gelre. In verschillende leeftijdsgroepen (speltakken) beleven ze tot hun 21e allerlei avonturen. Samenwerken, avontuur, respect voor elkaar en de leefomgeving, zelfstandigheid en ontwikkeling zijn belangrijke thema‚Äôs binnen scouting.

Scouting Graaf van Gelre biedt iedere kind een veilige en leerzame speelomgeving. Binnen alle speltakken is het spel erop gericht scouts te helpen zich maximaal te ontwikkelen tot actieve en verantwoordelijke volwassenen. Op deze manier dragen wij bij aan een betere wereld! Wil je graag lid worden van onze scoutinggroep dat kan je je aanmelden via de website.

Ben jij een enthousiaste en daadkrachtige vrijwilliger, 18 jaar of ouder en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wil jij iets betekenen voor kinderen en jongeren in en om Geldermalsen? Vind je het leuk om, samen met andere vrijwilligers, iets op te bouwen in je eigen buurt? Ben je bovendien een paar uur in de week hiervoor beschikbaar, dan zijn wij op zoek naar jou!

Neem eens een kijkje op onze website: www.scoutinggeldermalsen.nl