Just-M! uit Meteren: voor feestjes en gezelligheid!

Heeft u zin in een feestje? Of wilt u zelf een (groot) feest organiseren en bent u op zoek naar een spetterend coverorkest dat een avondvullend muzikaal programma kan verzorgen? Dan bent u bij Coverorkest Just-M! uit Meteren helemaal aan het goede adres.

Just-M! is een 30-koppig coverorkest dat alle stijlen muziek uit de top-2000 speelt. De band bestaat uit koperblazers, saxofonisten, dwarsfluitistes, gitaristen, een toetsenist, slagwerkers een zanger en twee zangeressen. Just-M! heeft al menig succesvol optreden verzorgd, variërend van een bijdrage aan Koningsdag tot grote feesten waar gedurende de hele avond de voetjes van de vloer gingen.

Het coverorkest, onder leiding van dirigent Aart Versluis, is het hoofdorkest van de muziekvereniging uit Meteren.

Tweede onderdeel van de muziekvereniging is M-tastic!, het jeugd-poporkest dat onder leiding van Sylvie de Lyon verrassende individuele concerten verzorgt maar ook steevast het voorprogramma voor de feestavond van Just-M! vult. En met succes!

Speel je een instrument (het maakt eigenlijk niet uit wat) of ben je beginnend muzikant en wil je graag met anderen muziek maken? Kom dan eens op de dinsdagavond tussen 18.45 en 19.45 uur kijken in het dorpshuis in Meteren. Daar repeteert jeugd-poporkest. M-tastic! En heb je interesse? Er is altijd plaats!

Wil je meer informatie over één van de bands? Kijk dan op www.muziekverenigingmeteren.nl

pnic2151

img-20220925-wa0022