De liefste paardjes van de HartenHoeve!

logo hartenhoeve

Ontmoet de liefste pony’s van de HartenHoeve tijdens Koningsdag!
Shetlander Dusty, Welshje Bliksem en Fjord Galaxy zijn inmiddels beroemd in Geldermalsen. Ook dit jaar zijn ze er weer en kun je een rondje mee op hun rug door het Lingepark! Natuurlijk mag je dan ook even op de foto met de liefste paardjes van de HartenHoeve!

Zien we je met Koningsdag? We zijn aanwezig van 10.00 tot 13.00 uur.
Een ritje kost 2,00

HartenHoeve
De HartenHoeve heeft hart voor mens en dier. Jong en oud kunnen bij deze gezellige manege in Deil terecht voor dressuurles en springles onder leiding van onze gediplomeerde instructeurs. Voor mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking, is er aangepast paardrijden.

Ook kun je bij ons je kinderfeestje vieren, zijn er supergezellige onderlinge wedstrijden en zijn er in de zomer ponykampen. Plezier in het paardrijden staat bij ons altijd voorop!
Kijk voor meer informatie op onze website: www.hartenhoeve.nl of kom een keer langs om kennis te maken. Welkom op Hooiweg 5 in Deil

Stichting DrieslagZorg
Sinds 2001 is de HartenHoeve een thuis voor mensen die op de een of andere wijze soms buiten de boot vallen in de maatschappij. Veel mensen met een lichamelijke of verstandelijke beperking, psychische kwetsbaarheid of behoefte aan persoonlijke ontwikkeling en kinderen die om hun eigen wijze van zijn niet passen in de maatschappelijke kaders hebben op deze mooie plek in de Betuwe al een thuis gevonden voor een periode in hun leven.
Sinds 2023 is alle zorg organisatorisch ondergebracht onder Stichting DrieslagZorg. Hiermee wordt de transparantie en de kwaliteit van de goede zorg geborgd. Voor informatie over deze zorg, kun je kijken op www.drieslagzorg.nl

Tot ziens!
Team Hartenhoeve