Paardjes van rood-wit-blauw en oranje

logo hartenhoeveIn de vroege morgen van Koningsdag, heerst er bij de stallen van de HartenHoeve altijd een gezellige vrolijke sfeer. De paarden en pony’s die die dag mee mogen wandelen door het Lingepark, staan te trappelen. Bij het vooruitzicht dat ze straks gekleed in rood-wit-blauw en oranje kinderen mogen ronddragen, maakt hen vrolijk. Ze zijn dol op kinderen!

Maar helaas zullen ze dit jaar thuis moeten blijven. Gelukkig mogen ze in de buitenbak wel weer lessen rijden met kinderen. Gelukkig is er voor hen door de dagbesteding voor kinderen en volwassenen, die gewoon door mag gaan, aan aandacht en liefde geen gebrek op de HartenHoeve. Maar oh wat missen zij de oranje linten in hun manen, de vrolijke muziek vanaf de markt, de leuke kinderen die niet kunnen wachten om op hun rug te klimmen en met zoveel plezier een rondje gedragen te worden door het park.

Gelukkig kunnen we er vanuit gaan dat we deze zomer wel weer zomerkampen mogen organiseren voor de kinderen. Dan is het tóch weer een week feest op de HartenHoeve voor kinderen en paarden. Dit jaar gaan we op ‘wereldreis’ tijdens een week vol leuke (paarden)activiteiten. Wil je meedoen aan het dagkamp? Kijk dan op onze website: www.hartenhoeve.nl