De PARTYBEUKERS

De feestsensatie van ons land: DE PARTYBEUKERS. Dit geweldige DUO welke allebei al jaren veel ervaring heeft opgedaan in het feestcircuit en al vele feesten opgeleukt, heeft een aantal jaren geleden besloten om samen als zingend DUO verder te gaan.

De PARTYBEUKERS bestaande uit Henri & Arie zijn 2 jonge en energieke entertainers welke werden gevraagd om in te vallen als gelegenheidsduo in verband met het uitvallen van een andere artiest.

De reacties hierop waren zo overweldigend dat ze vrijwel direct voor meerdere feesten als duo werden gevraagd. Dit konden ze zeker niet aan zich voorbij laten gaan dus hebben beiden besloten om iets heel leuks neer te gaan zetten voor feestend Nederland. Zo gezegd zo gedaan en inmiddels alweer ruim 7 jaar verder wordt dit duo steeds vaker gevraagd op verschillende feesten. Niets is ze te gek, gaat het nu om een bruiloft, verjaardag, bedrijfsfeest, carnaval, tentfeest of wat dan ook 100% feestgarantie.
Het repertoire van DE PARTYBEUKERS is uiteenlopend van Engelstalig, Nederlandstalig van toen en nu, en deze wordt continue vernieuwd en uitgebreid.

In 2018 hebben de PARTYBEUKERS hun nieuwe single “ECHTE VRIENDEN” uitgebracht welke al snel door de feest dj’s is opgepakt.

In 2022 is hun singel “NU EVEN GEEN GEZEUR” uitgekomen welke momenteel al meer dan 230.000 streams op Spotify heeft behaald.

De PARTYBEUKERS zijn op het moment van schrijven van deze tekst druk doende in de studio voor hun nieuwe single genaamd “Tante José” op te nemen.
Deze zal na verwachting nog voor Koningsdag 2023 uitkomen en zal dan ook niet ontbreken in het repertoire van deze feestelijke dag.

Inmiddels zijn DE PARTYBEUKERS een graag gezien duo op vele feesten in het hele land.

Wilt u meer weten over DE PARTYBEUKERS kijk dan op
www.partybeukers.nl

DE PARTYBEUKERS wensen iedereen een goede en zeker gezellige Koningsdag!